HTML

Chelsea FC

Chelsea FC rajongói blog Hírek, átigazolási pletykák. stb.

Friss topikok

HTML

Linkblog

Lampard a legjobb a szakírók szerint

2010.01.19. 01:54 :: Flashly

Lampard eddigi tizennégy évre visszanyúló karrierje során elért egyéni és klub sikerei miatt kapta meg a futball szakírók neves elismerését. A díjat a londoni Lancaster Hotelben kapta meg Lamps.

http://www.footballcelebs.info/wp-content/uploads/2009/12/frank-lampard.jpgAz angol válogatott középpályás a Chelsea-vel kétszer is elhódította Barclays Premier League trófeáját, szintén kétszer az FA-kupát, emellett mindeddig hetvenhat alkalommal húzhatta magára a Háromoroszlánosok címeres mezét.

Lampard ezzel az elismerésével olyan legendák közé csatlakozott, mint Bobby Moore, Sir Alex Ferguson vagy éppen Alan Shearer, akiknek korábban már oda ítélték ezt a díjat.

"Megmondom őszintén, hogy váratlanul ért a dolog, de ennek ellenére nagyon boldog vagyok. Korántsem gondolkozom még a visszavonuláson, azonban már mégis megkaptam ezt a neves díjat az FWA-től"
-mondja a boldog nyertes, Lampard.

"A labdarúgással foglalkozó szakírók rendkívül kritikusak. Minden héten nézik, hogy én, a csapatom és a többi labdarúgó hogyan szerepel. Nem egyszerű dolog náluk megfelelni, de most úgy tűnik, hogy elégedettek a munkámmal, mivel nekem ítélték oda ezt a díjat."

"Még mindig nagyon szeretem a labdarúgást. Ahogy eléred a 31 éves kort, mint most én, tudod, hogy túl vagy már pályafutásod nagy részén, de azt nem is sejtheted, hogy mennyi van hátra. Azon leszek, hogy minél több jusson ki nekem a futballból."

Forrás: Chelseafc.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thechelseafc.blog.hu/api/trackback/id/tr511683773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása