HTML

Chelsea FC

Chelsea FC rajongói blog Hírek, átigazolási pletykák. stb.

Friss topikok

HTML

Linkblog

Már nem Terry a válogatott kapitánya

2010.02.06. 18:42 :: Flashly

Fabio Capello az angol válogatott szövetési kapitánya úgy döntött, hogy elveszi John Terrytől a csapatkapitányi karszalagot.

Capello a következő nyilatkozatot adta közre: "Sokat gondolkoztam ezen és meghoztam a döntést, elveszem John Terrytől az angol válogatott csapatkapitányi karszalagját!"

"Mint kapitány remekül helyt állt, kitűnő viszonyt ápolt társaival. Nekem Anglia és a nemzeti tizenegy érdekeit kellett figyelembe vennem és ezért döntöttem így. Először magát a játékost, John Terryt értesítettem erről."

"Mikor kineveztem Terryt csapatkapitánynak eldöntöttem, hogy ki lesz a helyettese és az esetleges harmadik lehetőség. Nincs okom a változtatásra."

"Had ragadjam meg az alkalmat és köszönjem meg az FA előjáróinak Lord David Triesmannak valamint Ian Watmore-nak, hogy szabad kezet adtak a döntés meghozatalában, s nem avatkoztak bele ebbe az ügybe."

John Terry mindössze annyit közölt, hogy tiszteletben tartja a szövetségi kapitány döntését, és a jövőben is mindent megtesz az angol válogatottért.

A védő 2006 óta volt a Háromoroszlánosok csapatkapitánya.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thechelseafc.blog.hu/api/trackback/id/tr221734666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása