HTML

Chelsea FC

Chelsea FC rajongói blog Hírek, átigazolási pletykák. stb.

Friss topikok

HTML

Linkblog

Mikel kész a visszatérésre

2010.02.06. 18:41 :: Flashly

A 22 éves középpályás december vége óta nem játszott a csapatban, mivel hazája válogatottjával az Afrikai Nemzetek Kupáján szerepelt. Mikel kedden tért vissza Londonba, egy bronzéremmel a tarsolyában. Hiányában az együttes veretlen maradt, Mikelt pedig Deco, Michael Ballack és Juliano Belletti is helyettesítette.

A nigériai középpályás most arra készül, hogy visszaverekedje magát a kezdőbe, és már az Arsenal ellen pályára lépjen. A vasárnapi derbi lehet a 150. meccse a Kékeknél.

"Kapcsolatban voltam Gary Stakerrel, a játékosok ügyeit intéző emberrel és néhány csapattárssal, mindig tudni akartam a friss eredményeket. Pár meccset láttam is Angolában, tudtam, mi történik, és a fiúk nagyon jól teljesítettek nélkülünk is. Nem lesz könnyű visszakerülni a csapatba, tudjuk, hogy keményen kell dolgozni érte" - mondta.

Mikel kedden érkezett vissza, szerdán a tartalékokkal edzett, és azt állítja, jó formában van.

"Rendben vagyok. Kedden orvosi vizsgálatokon vettem részt, mindent megfelelőnek találtak, szóval készen állok a játékra, az Arsenal elleni meccsre, és ha pályára léphetek, segítem a csapatot, amennyire csak tudom."

Forrás: Chelseafc.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thechelseafc.blog.hu/api/trackback/id/tr71734660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása